“Ik houd van organiseren,
omdat ik elke keer weer zie hoeveel rust,
creativiteit, ruimte, energie en plezier het oplevert.”
Werkwijze
Sommige mensen hebben van nature een talent voor organiseren en ordenen. Anderen hebben hierbij een steuntje in de rug nodig. Veel mensen zijn goed in spullen weg leggen, maar organiseren door middel van opruimen is echt iets anders.
Opruimen is voor mij helemaal het einde. Orde brengen in je huis of op je werkplek, is orde brengen in je hoofd. En dat kan je leren. Mijn werkwijze onderscheidt zich doordat ik niet vanuit één methode werk, maar specifiek aan de slag ga met jouw vraag. Samen brengen we tijdens een intake je wensen in kaart en help ik jou bij het kiezen van het juiste pakket. De volgende stap is dat de handen uit de mouwen gaan, samen gaan we aan de slag.
Voorbeelden
- Boedel opruimen
- Nabestaandenhulp
- Administratie ordenen / opzetten
- Verhuishulp
- Plannen / Grip op tijd en agenda
- Huishouden regelen
- Thuiswerkplek inrichten
Werkgebied
Judith van Vugt is werkzaam op de Noord-West Veluwe. Van Apeldoorn tot Zwolle, van Amersfoort tot Deventer. Uiteraard zijn opdrachten daarbuiten ook mogelijk. Neem dan even contact op.

Pakketten
Intakegesprek
€ 0,-
Helemaal gratis!
Tijdens het intakegesprek worden wensen, (leer)doelen en mogelijkheden besproken. Desgewenst plannen we een organizingsessie.
.
3 uur
Organizen
- (Telefonisch) intakegesprek
- Opstellen van wensen en (leer)doelen
- 1 sessie van 3 uur persoonlijke begeleiding bij het organizen
- (Telefonische) evaluatie
- Incl. reiskosten
9 uur
Organizen
We besteden één of meerdere dagdelen aan jouw hulpvraag. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het opzetten van een goede (thuis)werkplek of het optimaal indelen en opruimen van je keuken. Ook een combinatie van hulpvragen is mogelijk.
- (Telefonisch) intakegesprek
- Opstellen van wensen en (leer)doelen
- 9 uur persoonlijke begeleiding bij het organizen (max. 3 sessies)
- (Telefonische) evaluatie
- Incl. reiskosten
- Incl. tussentijds vragen stellen via Mail/Whatsapp
15 uur
Organizen
We besteden meerdere dagen aan jouw hulpvraag. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het opruimen van je zolder of voorbereiden van een verhuizing. Ook een combinatie van hulpvragen is mogelijk.
- (Telefonisch) intakegesprek
- Opstellen van wensen en (leer)doelen
- 15 uur persoonlijke begeleiding bij het organizen (max. 4 sessies)
- (Telefonische) evaluatie
- Incl. reiskosten
- Incl. tussentijds vragen stellen via Mail/Whatsapp
3 uur extra
Organizen
- 1 sessie van 3 uur
- Te bestellen binnen 1 maand na voltooiing van een 9 of 15-uurs pakket
- Kan eenmalig ingezet worden
- Incl. reiskosten
Referenties
Mijn klanten vertellen je graag over hun ervaringen
.
“Judith is heerlijk ’to-the-point’, verliest geen seconde overzicht en helpt je optimaal je doelen te realiseren.”
Jorien
Organisatie opzetten zakelijke website
“Ze is zorgvuldig en je voelt je snel bij haar op je gemak. Judith is een organizer die van aanpakken weet.”
Angela
Ordenen kledingkasten
“Het was een intens traject om het gehele huis op te ruimen. Maar dat is dankzij Judith zeker geslaagd.”
Maarten & Elise
Begeleiding gehele verhuizing
.